T.C.
SEYHAN KAYMAKAMLIĞI
SEYHAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ŞAKİRPAŞA ÜMRAN ORTAOKULU KAMU HİZMETLERİ STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
A-ÖĞRENCİ İŞLERİ |
|||
1 |
|
1-T.C. Kimlik Numarası 2- Öğrenci Velisi
|
1 Saat |
2 |
Nakil ve Geçişler |
1-TC Kimlik Numarası 2-Veli Dilekçesi 3-Şehit ve muharip gazi çocukları ile özel eğitime ihtiyacı olan çocuklar için durumlarını gösteren belge |
1 İş Günü |
3 |
Kayıt Kabul Denklik ile |
1-TC Kimlik Numarası 2-Denklik Belgesi |
1 İş Günü |
4 |
Öğrenim Belgesi, Öğrenci Belgesi, Diploma Örneği. |
1. Dilekçe |
1 Saat |
5 |
Merkezi Sistemle Yapılan Sınavlar Ortaokullar (PYBS) |
1-Öğrenci ailesinin maddi durumunu gösterir beyanname |
1 İş Günü |
6 |
Ortaokullarda Destekleme ve Yetiştirme Kurslarından Yararlanma |
Veli Başvuru Dilekçesi(Başvuru Tarihi İçerisinde)
|
1 Saat |
7 |
Öğrenci İzin İsteme |
1.Veli Başvurusu. 2.İzin belgesi |
10 Dakika |
B-PERSONEL İŞLERİ |
|||
1 |
Görev Yeri Belgesi , Maaş Bordrosu Hizmet Cetveli |
1. Öğretmen Sözlü Başvurusu. |
1 saat |
2 |
Hizmetiçi Eğitim Başvuruları İşlemleri |
1.Öğretmenin MEBBİS Başvurusu |
1 saat |
3 |
Hastalık Raporlarının İzne Çevrilmesi |
1-Dilekçe (Okuldan alınacak), 2- Sağlık Raporu |
4 saat |
4 |
Mazeret İzni |
1. Öğretmenin Başvurusu. 2- Mazeret Durumunu belirten Belge |
4 saat |
5 |
Öğretmenlerin Özür Grubuna ve İsteğe Bağlı Başvuru İşlemleri |
1-Elektronik Başvuru 2- İstenilen Diğer Belgeler |
1 İş Günü |
6 |
Öğretmenlerin Yer Değişikliğinde Göreve Başlama İşlemleri |
1-Göreve başlama Yazısı , 2-Atama Kararnamesi 3- Personel Nakil Belgesi |
1 İş Günü |
7 |
Öğretmenlerin Yer Değişikliğinde Görevden Ayrılma İşlemleri |
1-Görevden Ayrılma Yazısı , 2-Atama Kararnamesi 3- Personel Nakil Belgesi |
1 İş Günü |
8 |
Çocuk Yardımından Faydalanma |
1-Onaylı nüfus kayıt örneği 2-Bakmakla yükümlü olduğuna dair beyanname |
3 İş Günü |
9 |
Doğum Yardımı Başvurusu |
1-Çocuk doğum raporu, 2-Dilekçe 3-Eşi devlet memuru olanlar İçin bu yardımı almadığını gösterir, iş yerinden alınacak belge |
3 İş Günü |
10 |
Ücretsiz İzin İsteme |
1-Dilekçe 2-Mazeret durumunu gösterir belge |
1 İş Günü |
C-KURUMLAR ARASI İŞLER |
|||
1 |
Gelen Yazıların Personele Duyurulması
|
1.Personelle ilgili yazıların direk kendisine imza karşılığı tebliğ edilmesi. 2.Geneli ilgilendiren yazıların duyuru dosyasında imza listesine eklenerek duyurulması. 3. diğer yazıların öğretmen e-postalarına gönderilerek duyurulması |
Aynı Gün içinde |
2 |
Gelen yazılara cevap verilmesi
|
İlgili kurumlardan gelen ve cevap istenen yazılara okulumuzla ilgili bilgileri içeren cevabın verilmesi
|
Kanuni süresi içerisinde
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: ŞAKİRPAŞA ÜMRAN ORTAOKULU |
İkinci Müracaat Yeri: SEYHAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ |
||
İsim |
Selin KURU |
İsim : |
İzzettin AYDIN |
Unvan |
Okul Müdürü |
Unvan : |
İlçe Milli Eğitim Müdürü |
Adres |
ONUR MAH. 45129 SK. NO 1/10 SEYHAN / ADANA |
Adres : |
İstiklal Mahallesi Bakımyurdu Caddesi 188/1 Seyhan ADANA |
Telefon |
(0322) 429 00 98 |
Tel : |
0322 200 (9300 9400) |
Faxs |
(0322) 429 00 98 |
Faks : |
0322 200 94 01 |
E-Posta |
763498@meb.k12.tr |
E-Posta : |
Seyhan01@meb.gov.tr |